Call for Action

Om in online business succesvol te zijn moet je over de grenzen van verschillende disciplines durven kijken.
 
 
/ Call for Action
 
 
de case
 
 

Call for Action

Als onderdeel van het Call for Action team, heb ik het visual (re)design op me genomen voor een meer verfrissend, wit met meer ruimte mag uit gaan stralen. Kortom hou het simpel en krachtig.

Kijk je even mee of je vindt dat het gelukt is?

 
 

De beste online professionals

Lean en mean. Geen kantoor. Geen overbodige overhead kosten. Een team op maat voor iedere klus. Associates. Kwaliteit. Weten wat er speelt. Heldere communicatie en intelligente oplossingen. Team spelers. Gericht op effectiviteit. Leuke club zelfstandige ondernemers. Speelt in de ere-divisie.

 
 
 

Interesse gewekt?

Neem contact op met krullend.

06 546 88 248
 
 
Volgend project

MetaDimensions

Conversie optimalisatie toegankelijker met nieuwe inzichten en meer plezier voor iedereen. Het heet MetaDimensions.
 
Naar beneden
 
/ MetaDimensions
 
 
de case
 
 

MetaDimensions

Als de ene AB- of multivariate test is afgerond wordt de volgende opgestart en daarna weer de volgende. Er is geen mechanisme of proces om te leren van plussen en minnen uit het verleden. Dat kan anders...historische marketingdata van bedrijven simpel en, zelfs, op speelse wijze ontsloten. Beheer jouw Conversion Rate Optimalisation proces, betrek de mensen en het maximaliseren van de winst met MetaDimensions.

 
 
 
 

Verhoging niveau en kennis

Verhoging van de betrokkenheid van de interne organisatie in conversie optimalisatie. Dankzij een online kennisbank waarin alle learnings worden bevestigd uit testen. Deel testen met je collega’s en laat ze deelnemen aan de challenge door te raden welke test variant gewonnen heeft.

 
 

Interesse gewekt?

Neem contact op met krullend.

06 546 88 248